Outside.

Jag börjar känna mig lite trött, men det är inte så konstigt när man vaknade kvart i fem och har hållit igång sedan dess utan att riktigt vila förns nu. Men vi ska snart iväg till lägenheten och se om de på rör har fått in lite av badrumsinredningen(de skulle göra det, skönt!).

Hade planerat att fara och träna lite lätt efter jobbet eftersom jag ändå slutade tidigt. Men de bygger ju om så att det stod en del "byggbilar" och fortfarande den sketna containern, plus de som var där och tränade. Det vill säga att det var smockat och jag fick ingen plats. Tänkte att jag skulle kolla hur det såg ut på parkeringen där nere, om man kunde stå där. Men tji fick jag, det kunde man inte. Och dåligt plogat var det så vad gör jag om inte kör fast för tredje gången i vinter inom en 2veckors period. Jag lånade en skyffel som stod mot en vägg och skottade, och skottade. Provade ta mig lös, skottade lite till, provade igen, la ut bilmattorna för att få bättre grepp, tog in dom igen, skotta lite till och satt fast. Gubben och en av hans kollegor fick komma och hjälpa mig lös. Där stack lite av mitt annars så goda humör iväg till något som var nära botten. For förbi träna igen och parkeringen var fortfarande full(begriper inte hur det ska fungera när de bygger ut och vill ha dit mer folk när de som redan far dit inte ens ryms på parkeringen!?) så jag for hem och gick ut på en 40minuters promenad eftersom jag ändå skulle dit och hämta datorn. Jag ångrar det inte. Helt underbart väder!

Ska upp hyfsat tidigt imorgon också, måste bege mig halvsju. Slutar dock ett och troligtvis blir det en lugn arbetsdag. Sen ska jag fara och hämta min systerdotter på skolan och få umgås med henne några timmar innan syrran, lilleman och bebben(Nova) kommer ner. Ska bli mysigt att få snosa lite bebis och få se miraklet.

Tänker för övrigt försöka göra en tillfällig design i helgen som jag kan ha innan jag ordnar en lite mer vårigare. Jag är less på den jag har och den skriker bara höst, höst, höst. Såå... håll till godo och hoppas att jag finner tiden som kan behövas.


Tog lite bilder när jag var ute och gick också, dock med mobilkameran då min blå
pärla inte var med mig(orkar inte ta med den när jag ska jobba direkt).






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback