Plump.

Det blev att stanna kvar här ikväll. Alla andra skulle ut efter att de varit på ett ställe för förfest(man vet aldrig, ibland kan dom fara redan vid tio det där folket vilket inte skulle gynna oss direkt) och vi var helt enkelt inte sugna på att gå ut ikväll. Vi ville se melodifestivalen och ta någon öl sådär.

Sagt och gjort. Dock tycker jag att "you making me hot,hot,hot" kunde ha fått gå vidare åtminstone till andra chansen. Var inte så många imponerande bidrag, och vi alla vet ju att det alltid kommer att gå vidare ballader. Trots att det inte är schlager, för mig. Det är glada, fartiga låtar. Gärna enkla också.

Hur som haver så satte vi oss sedan och spelade plump med svärisarna. Min huvudvärk infann sig och tröttheten smög sig på krypandes. Det gick inte bra att spela för mig idag, kom nästsist. Såå, jag satsar på revanch nästa gång! Sådeså. Dags att ladda batterierna för morgondagen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback