Reafynd.

Från rean på Stadium i lördags..
(Brandrea, 75% på rubbet, även om det redan var rea på just den grejen/plagget pga rökskada. Men kläderna luktade ingenting så det var fasen värt en lång lördag som till en början var extremt kall.)


Baggyjeans 100:- (399:-). Ziptröja 75:- (299:-).


Tumvantar 25:- (99:-). Fingervantar(för jobb när våren är här) 10:- för båda(39:-)


Puma sneakers, låga. 175:-(699:-).


Puma sneakers, höga 175:- (999:-, men på rea innan 75% avdrag 699:-).


Everest skaljacka 325:- (1299:-). Ny vattenflaska till träning, rosa, några fjuttiga kronor.
Ser ut som fan på bilden efter en lång dag, men det bju jag på.

Detta samt en sportbh i svart och ett everest underställ i svart. För 1017kronor.
Bara grejer jag kommer använda och har nytta av, inga onödighetsköp. Så ja,
det var ena riktiga kap.


» A

Men gud vilka fynd du har gjort Tina!!! jag blir helt stum.. vart var jag då stadium hade mega rea!? tusan.. Det är väl dumt att hoppas på att det händer igen så att jag också får vara med. ;D hihi



Kram / Amanda

2010-02-25 // 22:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback