Storslagen shopping!

Fy harjeligen vilken dag. Trodde jag skulle falla ihop och spy, skaka och dö på fläcken. Det är nog det värsta jag varit med om i hela mitt liv. Fast samtidigt så värt det i efterhand. Vi är glada att vi inte gav upp.

Vi kom till kön 07.40 imorse i dessa -21 grader. Tyckte att vi hamnade ganska bra till. Lik förbajat fick vi stå i kö i ungefär en timme och 40 minuter. Kylan går nog inte att beskriva med ord när man varken hade täckbyxor eller några varmare skor på sig. Kylan i fötterna var det absolut värsta och när vi tillslut stod där längst fram i kön frös jag så mycket att jag trodde jag skulle kräkas, så jag blev irriterad, arg och ynklig.

Så fort vi kom in så drog jag av mig skorna i hopp om att få upp värmen snabbare i fötterna, haltade ont med smärtande fötter och kunde inte koncentrera mig till en början med ett knäppande i tårna. Men tillslut släppte det och jag kunde dra på mig skorna igen och fokusera på vad vi var där för. Tillslut så var vi klar och fick ställa oss i kassakö i ca 2 timmar(nu stod vi iallafall i värmen och hellre det än i kylan) så vi var ute vid 12.

Det vi köpte skulle ha gått på 10.600kronor ungefär. Men 75% rea på det är fan inte illa. Så vi gick ut därifrån och allt som allt kostade det 2500kronor(1017kr för mitt). Och då var det bland annat 4 par skor, en skaljacka, 7 underställ, 20 par sockar, ett par jeans, ett par mjukisar, en tröja, hockeyskydd, tennisracket, en sportbh, tumvantar, fingervantar, vattenflaska. Har aldrig varit med om större, och värre rea och det kanske aldrig kommer att ske igen heller. Ska fota..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback