Summerfeeling.

Jag har fått i mig en korv med bröd och mår fortfarande bra. Om jag är glad över det?
Det kan du hoppa upp och klappa dig i rumpan på. Ska snart bege mig för att vara hos
min gubbe denna alla hjärtans dag.


Berättade jag föresten att när jag vaknade imorse så inbillade jag mig att det var tidig försommar? Det var bara för att det var ljust när jag vaknade och såg att solen stod som ett gult klot på himlen och himlen ute var alldeles sådär klarblå som den är när det är kanonväder. Men illusionen sprack när jag såg snön som låg på granntaket och verkligheten hann ikapp mig. Lite för snabbt. Jag gillade den somriga känslan som infann sig i kroppen.


I torsdags ute på promenaden.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback