Sunshine.

Det här la jag upp i söndags, men det kom tydligen inte upp då? Wierd.
Det nya blogg.se kanske inte är riktigt hundra än?


Jag blir helt till mig när det är så fint väder ute som det har varit idag. Snacka om att det får en på ypperligt humör. Kan ju inte bli annat än sugen att vistas ute hela dagen, antingen på en utflykt, med skotern eller i skidbacken.

Men eftersom det var kalas inbokat för våran del idag så fick vi njuta så gott vi kunde under tiden vi satt i bilen och sedan på andra sidan fönsterrutan. "Pluttarna" har blivit så stora och vuxit till sig en hel del sedan sist jag träffade dom. Moa gick till och med några steg. Av oss fick de varsitt par jeans i födelsedagspresent.

Och nu, om det blir fint väder vill säga, så är jag grymt sugen på att åka till backen för lite slalom/snowboard nästa helg om det blir lika underbart kanonväder. Fasen så skönt det skulle vara! Någon fler som är sugen? Vore så kul om man var flera som gav sig iväg.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback