Den blå pärlan.

Förkylningen gav mig ingen god natts sömn. Det är ju kul när man först och främst inte kan somna trots att man är jättetrött och slut, men sen när man väl kan somna så vänder och vrider man på sig så mycket att man vaknar några gånger. Och då imorse kände jag att får jag inte in jobb så ska jag inte jobba idag heller, jag kan behöva den här dagen för att ladda batterierna och vara fit for fight sen(känner mig helt klubbad om jag ska vara ärlig).

Vaknade sedan av ett sms. Inte vilket sms som helst heller. Det var från onoff. Min kamera är äntligen klar för uthämtning!! Det gör mig glad. Att ha varit utan den sedan dagen efter julafton har inte alls varit kul. Även om jag fått låna den härifrån några gånger så är det ändå inte samma sak. Men jag är glad, och när jag känner att jag har tillräckligt med ork så ska jag fara och hämta den.


Utanför cover/schlager på annandagen(helvetes kallt!).

.

Ps. Jag har fått in jobb för torsdag, på gammstället. Gissa om jag blev glad?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback