Det börjar ta form snart.

Igår var vi och dolade på i lägenheten, fan det blir närmre mål för varje gång. Jag gjorde ÄNTLIGEN klart garderobsmålandet(hade ett varv kvar i två stycken) och jag är så less dom allra redan att jag inte vet om jag kommer palla alla dom är 8 små ovanför. Lite smått illa. Köket började sättas på plats igår så att 5 underskåp är nu på plats(kommer bli grymt fint!), så jäkla synd bara att diskmaskinen tydligen inte hade kommit så att de inte kunde fortsätta och kanske eventuellt hade blivit klara idag.

Annars var vi förbi hemma och åt med min familj, oxfile och hasselbackspotatis, sås och sallad, supergott! Sen slog vi alla oss ner i soffan för att utmana varandra på bowling(wii). Kom tvåa i min omgång men 4 allt som allt(3a om man ska räkna med att det var två på delad 3e). Men det var riktigt kul att kunna spela allihopa tillsammans sådär.

Därefter bar det av in till stan med gubben, hans kompis och en jobbarkompis åt honom och såg Luftslottet som sprängdes, fan vad jag gillar filmen! Gillar hela serien och självklart är jag en sån som läst triologin 2 gånger. Salander är en grym karaktär och Noomi som spelar henne är vansinnigt duktig!

Att det sen slutar med att vi kommer hem tjugo i två är en annan femma. Vi for för att hämta J´s föräldrar där de varit på middag och vi blev kvar i nästan en och en halv timme. Vi hann inte ens med själva, och vi var trots allt ändå nykter. Det var skönt att äntligen få lägga sig och sova sen vill jag lova!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback