En mil och lite till.

Är "hem"kommen från träningen, nyduschad och uppfräschad.
Grymt skönt men känner mig måttligt mör i benen. Faktiskt betydligt
mycket skönare känsla än enorm träningsvärk, även om jag har
pyttelite av den varan också.


Idag var det enda fungerande löpbandet upptaget så det blev crosstrainern igen, 10.7 km allt som allt. Det känns som att jag aldrig kommer att kunna köra under 10 hädanefter, möjligtvis om jag varit sjuk eller så. Det är så skönt när man är där mitt på dagen också och det knappt är nå folk inte bara för antalet personer utan för att luften är bättre då också. Tänk om man kunde fortsätta så jämt, hehe.

I min mage råder andra världskriget låter det som. Som vanligt när den tigger och ber
om mat. Inte blir det mildare heller av att jag känner matlukten nerifrån från middags-
förberedelserna. Jaja, någon gång får jag väl äta.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback