Ett röstmeddelande i inkorgen..

Fan vad jag inte gillar när internet krånglar och allt man skrev inte hann publiceras, eller att blogg.se sparar automatiskt varannan minut eller något så att man inte behövde skriva om precis allt. I-landsproblem.

Idag då?
Sitter och försöker få maten att sjunka ner så att jag kan fara och träna, är så sugen på att röra mig och få upp lite flås. Den här gången ska jag komma ihåg vattenflaskan också! Det var ganska jobbigt utan sist. Hör att grabbarna fått igång skotrarna, härligt ljud. Riktig vinterkänsla. Lite småavis är jag, hade varit kul att åka med. Synd det ska vara halvdåligt före då det inte är nå "bär" i snön eftersom det inte har varit varmare än -5 någon gång sedan den kom.

Har fyllt på min telefon också idag vilket var på tiden, endast gratissms är inte alltid så där jäkla bra. I och med påfyllning kunde jag även lyssna av ett av de roligaste röstmeddelanden jag någonsin fått. Det fick mig att skratta högt, det var så klockrent.

Det var två personer och som jag tolkar det så hade dom diskuterat hurvida det var samma person de sa att de kände och då ringde de från den enas telefon varpå den andra pratade och hoppades att det var samma person(det var ju såklart det). Det går en ton innan mitt meddelande går igång eftersom att telefonen är avstängd, denne personen tror då att jag svarar och låter jätteglad "HEJ Tina!! Tina, tina, tina? Hallå?(glädjen klingade av lite eftersom)" denne personen säger då till den andre "det är ju inte rätt, hon är ju inte där" varpå den andre personen tar telefonen "hej tina, visst minns du mig? Hallå? Hallå?.... Jaja, jag lägger iallafall på nu, hejdå". Hahahah!



2010-01-04 // 19:34:33

Haha, Jag undrar vilka som ringde dedär konstiga samtalet ;) Dissade inte dina sms igår, men min teleon krångla lite :P .

2010-01-04 // 19:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback