Le.

Det är så mycket jag vill just nu. Mest av allt skulle jag vilja att lägenheten var klar nu så att det bara fick vara han och jag. Det är påfrestande att bo hemma hos den enas föräldrar i över två månader. Jag vill slippa ha alla mina grejer i påsar så att jag knappt vet vad jag har, vanliga garderober vore det allra bästa. Jag blir lite hämmad av att vara här men jag härdar.

Mer grejer jag vill göra:
Se att träningen gör någon skillnad, åka slalom, veta att jag har jobb varje
dag helt säkert, köpa en bil som går billigt, åka på ikea, fara utomlands med
min gubbe med mera.

Ja, efter lite om och men så fick jag tillslut in några timmars jobb idag och det är jag jätteglad för. Extra kul är det ju självklart när man får beröm såklart. Direkt efteråt så for jag faktiskt och tränade och kände mig tillfreds för idag, helt gudomligt härligt tills det vid 25 över fyra bara började drälla in folk, 10 minuter senare var jag på väg därifrån. For faktiskt hem och åt med min familj idag, vilket jag inte gör särskilt ofta längre och det var ganska skönt att vara på hemmaplan en stund.

Nu sitter jag här i fotöljen som vanligt för att kunna ha internet på datorn. Benen känns möra och axlar/armar likaså. Och egentligen skulle jag inte ha något emot att lägga mig och sova just precis nu, så dyngtrött är jag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback