Mamma, Pappa, Barn!

Jag har varit med om en ytterst märklig känsla.

Fick en bok i julklapp som jag började läsa för någon dag sedan, hann 80 sidor till att börja med och tyckte boken verkade riktigt intressant. Förns en-två dagar efteråt(igår) så fortsatte jag. 100 sidor hann betas av och ännu fler innan jag till slut släckte lampan för att försöka somna.

Jag har drömt så konstiga drömmar inatt på grund av den här boken. Helt vansinniga grejer som helt klart skulle kunna passa in i den. Imorse när gubben far iväg och ska jobba kan jag inte sluta tänka på boken där jag ligger och försöker somna om. Det slutar med att jag inte ens kan somna om utan sträcker mig efter boken för att läsa vidare. Läste de 150 sidorna som var kvar och nu är boken utläst.

Det är bland de sjukaste böcker jag någonsin läst, men sinnes så bra den är!
Vilken bok är det då? Jo, "MAMMA, PAPPA, BARN" tillhör hammarbyserien och
det är Carin Gerhardsen som har skrivit den. Egentligen är jag inget fan av
kriminalare, men den här var så jävla bra. Nu är det dock synd att jag inte
hunnit läsa ettan innan "Pepparkakshuset", men tro mig, jag ska beställa hem
den så att jag läser den snart också och det innan jag läser den tredje.

Verkligen en värd bok att läsa, LÄS den!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback