Satio.

Det blev ytterst lugnt igårkväll. Och det känns skönt på sitt sätt, speciellt efter den här veckan då vi knappt har hunnit ses känns det som. Sen att man sov som en stock och drömde bisarra och konstiga drömmar, men mest besviken blev jag nog över att telefonen(sony ericsson satio) som jag fann i drömmen inte var på riktigt. Hahah.

De andra begav sig precis till lägenheten där väggar ska målas, tapeter ska sättas upp och passbitar i köket ska på plats. Och jag själv låter frukosten sjunka ner lite till för att sen ska jag iväg och träna. Sen om jag hinner ska jag också till lägenheten en stund. Kände att det var bättre att ta det i den ordningen istället för tvärt om.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback