Stocken.

Det var så jäkla soft att ligga på sängen med en julmust på flaska i handen och glo på film igårkväll att det inte är klokt. Speciellt när det är en glad film. Kan ju säga att det inte blev värre av att jag sov som en stock inatt. Dock hade det kanske varit smart av mig att kliva upp då jag vaknade första gången istället för att somna om för att jag var totalt klubbad nästa gång jag vaknade.

Tände till och med alla lampor i rummet och la mig ner för att vakna till, haha vilken tabbe för jag somnade och sov en halvtimme till. Fast å andra sidan känns det grymt härligt att vara sådär utvilad som jag är nu. Har inte gjort mycke nytta de 5 timmar jag varit vaken heller och det är fan skönt.

Har inga storslagna planer inför helgen heller, än. Mer än att jag ska träna en sväng imorgon och att det blir lägenhetsfix såklart. Men kvällarna återstår det att se vad dom har att erbjuda. Men det är skönt att det är helg och jag lär njuta.


Outside the bedroomwindow.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback