Training.

När jag tränar så brukar jag löpa på löpbanden nu för tiden, egentligen. Förra gången var båda ur funktion så att jag fick ställa mig på crosstrainern istället. Så idag när jag kom dit och såg att det ena fungerade så var jag i valet och kvalet vad jag skulle göra idag och bestämde mig för att köra båda och börja med crosstrainern.

Sagt och gjort. Där hann jag beta av 5.6 km på 23 minuter innan jag stretchade lite lätt innan byte. Upp på löpbandet for jag och startade hela alltet, precis som jag kom upp i rätt promenadhastighet tvärstannade hela skiten och E1 tog över skärmen. KUL. Jävla skit att det aldrig får fungera. Så ja, jag ställde mig på löpbandet och betade av 5.7 km innan jag kände mig nöjd för idag. Allt som allt 11.3 km och jag känner mig faktiskt väldigt nöjd. Får jag inte lite träningsvärk i benen nu så vet jag inte vad som hänt. Det kan faktiskt vara skönt med bara litegrann så att man känner att man rört sig, behöver inte alls vara så att man inte ens kan sitta på toaletten utan att det gör förbannat ont. Det roligaste är att jag vill träna redan imorgon igen, så jag får se om det hinns med. Ska bege mig en kort sväng in till stan, måste köpa en grej jag funderat på länge nu.

By the way så håller jag tummarna hårt som katten för Lövenvinst idag(dom spelar nu),
allt blir så mycket roligare då. Speciellt när man har en karl som är ett stort fan. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback