Kärlek.

Idag är det hela två år sedan jag klockan åtta på morgonen for och hämtade J hemma hos honom innan vi styrde iväg mot Lycksele där motorveckan var i full gång. Vi skulle festa och ha kul varpå vi skulle sova i husvagnen med mina föräldrar till dagen därpå.

Vi sprang in på dollar och bara en stund senare så promenerade vi hem till Anna och träffade henne(hon är en väldigt saknad vän). Sen när vi var tillbaka på campingen så var det dags för bad innan vi skulle fixa oss själva. Vi satt utanför husvagnen tillsammans med mamma, pappa, faster, hennes man och min tremening från skogen som bara råkade gå förbi och snapsade innan vi blev upplockade av Anna som tog med oss på förfest.

Efter att vi varit där och tankat upp lite så gick vi ner på torget där vi även mötte upp Ninni. Det var en ruskigt härlig kväll. Den kvällen var den kvällen jag och J blev tillsammans efter att ha känt varandra och umgåtts en hel del några månader.

Det är två år sedan, tiden bara springer iväg och jag älskar honom
så mycket att det gör ont i magen. Världens finaste!
Lovelovelove. ♥


i fredags.


» jch

bra bild

2010-07-30 // 05:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback