Massa fix.

Har nyss dammsugit mig alldeles svettig. Det är varmt idag trots
att det inte är stekande sol(det är inte alls lika grått längre).


Men det är inte lönt att duscha förrän efter tennisen. Känns bara så skönt att änligen ha tvättat allt som låg i sorterade högar, fått bort mitt klädberg breve sängen, sytt om de där fyra plaggen, ställt bort symaskinen i förrådet, tagit bort festmattan som legat i hallen för att skydda golvet, dammsuigt och vattnat alla 6 blommorna.

Känns faktiskt skönt att slippa stå vid spisen idag för att kirra middag då vi ska äta rester från gårdagens kyckling(i ugn) och ris. Ibland är det underbart att göra mycket mat på en gång, ibland inte. Inte alltid supergott dagen efter, men det finns mycket som funkar och ibland till och med är godare dagen efter.


Innan allt fix, opepp! Och när jag snart är helt klar, skööönt!



» AYE

Hejsan ^^ Delta gärna i min blogg-tävling där man har chansen att vinna en rosa-plattång + 2 hårspray. Delta gör du genom att klicka på länken nedan, och skriva att du är med. Lycka till^^

http://ayeland.devote.se/blogs/5451271/taevling-.htm#WriteComment

//Ayeland.devote.se

2010-07-29 // 23:44:29

allt bra idag? :)

2010-07-30 // 08:47:42

Skönt med städat! :)

Här blir det också att städa idag!

2010-07-30 // 11:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback