Mirror mirror on the wall, not on my wall..

Som jag sa tidigare i veckan, bor man nära affären är man dit för ofta. Nu har jag precis varit dit för andra gången idag, inom 4½ timme. Det är så det blir. Man tycker att man handlar allt man behöver när man är där första gången men så ändras det ändå när man är hemma och kommer på att man kanske vill ha något gott ikväll och någonting att ha med imorgon då vi ska på bilrace i skellefteå och se när C, J´s kompis, kör.

Annars har jag beslutat mig för att köra på den storleken jag fick på skorna, de som var en storlek större var på tok förstora. Var in på expo och utsåg vilken spegel jag vill köpa till hallen(ska berätta mer om det en annan gång), köpte två soffkuddar med överdrag(äntligen!) och 4 drinkglas innan jag for hem till mamma och pappa och tog ut voffsan på en långpromenad.

Nu ska vi se filmen som går på 5an innan det är dags att
sova, vi ska upp tidigt imorgonbitti så att vi hinner dit. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback