Skoskav men en härlig dag.

Tidigare idag så kom syrran och lämnade tvillingarna hos mig när hon och storebror(tvillingarnas) skulle på affärn, så jag gick en promenad med dom på 1½ timme vilket resulterat i 7000 steg. På vägen hann vi se alltifrån älven, gummibåtar flytandes på den, hästar, fåglar, tvärån och lite sådär. Kan säga att det blev ganska svettigt för min del i denna värmen. Och så lekte vi en halvtimme i en lekpark innan vi gick och köpte glass. Hoppade lite studsmatta tills syrran kom och hämtade upp dem igen. Norpade lillbilen och körde hem med mina feta skavsår(varför tar jag alltid dom skorna jag vet att jag inte kan gå långt i?). Men det är ändå en skön känsla i kroppen just nu. :) Ska strax in i duschen och göra mig iordning, ska ut och fika ikväll.












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback