Sleep.

Det finns inget så jobbigt som att sova dåligt ibland. Har sovit fruktansvärt dåligt inatt, av ren sympati känns det som. J har sovit dåligt sen han börja jobba igen och jag kan bara sova ordentligt när han sover. Men inatt så vaknar han och går upp på klon, varpå jag vaknar och tror att han aldrig har lyckats somna. Sen när han somnar om så somnar jag också, men vaknar varje gång han bara rör sig jättelite och tror att han är vaken. Sådär lagomt kul.

Annars ska jag sätta mig och sy i de kläder jag ska sy in/upp som jag förberedde för en vecka sedan, dra en svängom med dammsugaren och så ska jag iväg och möta gubben i tennis i hopp om att mina skavsår inte är allt för störande och onda.

Är less det gråa vädret nu(det regnar ju ändå bara på nätterna i princip), solen kan gärna få komma tillbaka!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback