Tisdagsbryderier.

Sunkväder, snacka om att man blir trött och seg i kroppen utav det. Så vad gör man? Jo, man ligger på soffan i stort sett hela dagen. Kan inte ut och gå, har ett stort skavsår på vardera häl efter promenaden igår som svider och jävlas med mig. Men det är jag, får alltid skavsår när jag inte haft skorna på ett tag.

Vet inte riktigt vad jag ska ta itu med idag då jag gjorde bort det mesta igår, sortera tvätt och börja tvätta(nu är det bara att stoppa i högarna eftersom), rensade två av mina lådor, fann passet, handlade det nödvändigaste. Att städa är ju inte lönt förns man har fått bort tvätthögarna som ligger och väntar på maskinen.

Glutta friidrotts EM och läsa är vad jag kan
roa mig med fram till middagslagning i think.


Jag och J´s kompis Johan krossade i kubb. Vi vann egentligen alla 5 omgångar, bara det att vi råkade
missa kungen två av dom och bjöd in de andra i matchen.

På allstar.

Mitt hjärta och jag.


Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-27 // 14:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback