Wheels 2010.



Den här gillade jag som fan!!

Bilen där bakom, det var den syrran och hennes man åkte på bröllopet för 2 veckor sedan.






Var där ett bra tag och det fanns många fina bilar(Vad annars? Läste att det var runt 1300 på VK). Och varmt var det, tack och lov för blåsten. Annars kunde vi ha svimmat av eller något åt det hållet. Var grymt nära på att få mig en rockabilly klänning, halterneck och med prickar. Men jag var mer inne på barnstorlekarna som var lite kortare än de andra. Hade den med röda prickar funnits en storlek större hade jag inte tvekat. De med vita passade och jag tvekade. Får komma på något annat ha på mig ikväll. Kanske shortsdressen bara som den är eller någon klänning. Sen kappcyklade vi hem så att nu har jag ont i rumpan tack vare uppförsbackarna då jag krämade på allt vad jag kunde, haha.

Äh, en uppfriskande dusch och lite käk skulle inte vara fel nu. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback