Wildflowerheels!

ÅH! Jag har världens underbaraste pojkvän!
Förra veckan så var vi runt på olika butiker och kikade, där ibland skohuset för att jag hade tänkt köpa ett par bruna gladiatorsandaler som jag kikat på förut. Vilket fanns som minst i storlek 40. Inget för mig med andra ord. Men så såg jag Kenza´s wildflower skor och blev helt såld på ena paret som funkar alla årstider, fabulous heter dom. Och så kommer hjärtat hem idag på lunch med bolagetgrejer och ber mig stoppa in "min" påse i kylen. Så skymtar jag en annan påse där i, en från just skohuset. Där i låg skorna!! Tack Älskling

Har dock ett beslutsproblem då jag har en vänsterfot som är en halv storlek större än den högra(eller om den bara är lite bredare?) så att de klämmer en aning på vänsterfoten medans de sitter perfekt på högerfoten. Ska man byta till en storlek större då eller går skorna ut sig om jag har tur?



hejsan! Jag skulle bara säga att jag tycker du har en jätte bra blogg:) själv har jag precis startat min..Du kan ju skriva vad du tycker om den och säga om jag kunde kanske göra någonting bättre osv:)

http://byvendela.blogg.se

2010-07-30 // 12:42:24

Snygga skor och vilken snäll pojk du har =)

2010-07-30 // 12:47:24

sv: ja vad kul :D vad går du för inriktning ?

härligt :) jorå bra :D

2010-07-30 // 14:35:10

Sv: Okej tack så mycket ;)

Jätte snygga skor också !

2010-07-30 // 17:03:19

Förstår känslan, får också panik när jag ser spindlar och blir precis som du! :S

2010-07-30 // 17:20:48

HEJ!:)



Va jätte gärna med i min lilla frågestund som jag har på bloggen.

Du kan fråga vad du vill, och hur många frågor du vill.



(blir glad för minsta lilla fråga/kommentar) :)



Ha en bra kväll, kram. :)<3

2010-07-30 // 19:44:47
» moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-30 // 19:52:20

skorna borde sitter bättre på vänsta foten när du gått ett tag med dom :) det brukar mina göra, för jag har liknande problem! :)

2010-07-30 // 21:42:50

Så snygga!!

2010-07-31 // 10:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback