Bröllopet var så fint!

Lördagen blev lyckad! De var så otroligt fina. Men helpyttes vad det fick kämpas på med frisyren innan det vart nå styrsel på det hela. B var superstolt också, åtta år och fick prova lösnaglar för första gången i sitt liv tillsammans med lockigt hår, klackskor och vacker klänning. Det som värre var va att det regnade, men det gick bra ändå. Det var så fint i kyrkan. Nu är de man och hustru samt att lilla Nova är döpt.

Hann varva ner en tväris på hotellrummet med någon öl efter kyrkan innan det var dags att bege sig till stalo och blanda bålen. Blev en heeel deeel. Sen där strax efter fyra kom brudparet och det hela satte igång. God mat, mycke sprit och ett bra band som spelade. Så där vid ett så höll mina fötter på att dö(man fick inte ta av skorna) så då fick jag kämpa för att få ut J från dansgolvet så att vi kunde gå hem. Var ju ändå bara fyra kvar efter oss, så vi höll oss kvar ganska länge. Och ont gjorde det att gå till hotellet och krypa ner under täcket, men fort slockna vi.

Vi vaknade halvtio och gick upp och åt frukost innan vi pallrade oss till rummet och slocknade till halvett igen. Det var välbehövt. For förbi resten av familjen innan vi tillslut begav oss hem och där runt fem så var vi hemma igen. Var bara att ställa sig bakom spisen och fixa middag(tacopaj). Sen var man rätt död resten av kvällen, fast jag trotsade det och lyckades packa upp väskan på en gång(har aldrig hänt förut att jag gör det samma dag jag kommer hem, snarare en vecka eller mer efteråt).





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback