I Arvidsjaur.

Har inte landat på hotellrummet förns nu och jag måste medge att det känns förbannat konstigt att vara helt själv. Hur som haver så kom inte vi fram förns strax innan nio ändå efter de två stoppen vi var tvugna att göra. Sen var det bara att fara runt. Till att börja med så kikade vi på stalo där själva mottagningen håller till och var där till runt tio. Sen vid halv elva for jag och syrran förbi på hennes jobb för att kopiera, klippa, häfta och dola på med häftena i 1 timme och tjugo minuter.

Är helt slut och vill egentligen bara lägga mig och sova. Men lär ju oroa mig järnet imorgon för att J inte hinner upp, att jag inte hinner fixa mig själv efter att ha hjälpt syrran. Hann ju inte ens noppa ögonbrynen på mig själv ikväll som jag hade tänkt hinna. Får banne mig inte kliva upp senare än sju.


» Emma

Jag är med och tävlar om en systemkamera som jag har tänkt att köpa. Snälla rösta på min bild! Jag tackar alla ifrån djupet av mitt hjärta och själ till er som röstar --> http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=395

2010-06-19 // 07:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback