Nice day.

Vilken underbar dag! Strålande sol och varmt ute, slutade jobba kvart i tolv utan rast, varit på bolaget för att fylla på lagret för i helgen, gjort slag i saken och köpt ett trådlöst headset(mest för att ha när jag kör bil). Sen var jag bara upp hemma och bytte om(inviger shortsdressen idag trots att den är liiite stor) och drack i mig lunchen innan jag for vidare.

For hem till mamma och pappa på skolavslutningsfika för kidsen. Hoppa studsmatta, hopprep och njuta av solen. Helt underbart. Sen när vi kom hem så fick vi strömavbrott och la oss på sofforna för att powernapa lite. Så slås strömmen på, sedan av, sen på, sen av, sen på, sen av, sen på, sen av, sen på, sen av och sen på. Det gick inte att somna då vill jag lova. Vad hade de för fel? Någon som hade lite att göra och bara ville jävlas?

Äh, nu ska vi städa och laga mat sen får vi se vad kvällen bjuder på.
Ska ju vara skitväder imorgon så man borde passa på att njuta av det
fina idag så länge.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback