Salt.

Var lite för kallt första gången jag provade gå ut och lägga mig på gräskullen. Fick lösa det genom att leta fram mp3n och hoppas på att det fanns batteri i den, dunka på musik samtidigt som jag läste Shutter Island. Måste medge att det faktiskt lyckades fängsla mig tillslut och nu har jag väl en sådär 80 sidor kvar bara.

Var skithärligt att gå ut och lägga sig senare däremot och det fläktade riktigt härligt, gick dessvärre in när det kom en och la sig nedanför kullen. Satt på balkongen en tväris innan jag var tvungen att gå över på affärn och införskaffa dagens middag(fetaostsallad).

Och nu har vi precis sett färdigt på spanien-portugal matchen
som vi tryckte chips till. Tur att vi var tre pers åtminstone.


Nytrimmad voffsa.

Börjar faktiskt få lite bränna. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback