Semester?

Jag har typ sett fram emot den här dagen i två veckor och nu när den är kommen och jobbdagen är över så är det faktiskt med blandade känslor. Känns både bra och sorgligt. Trodde jag banne mig inte. Men så idag när jag inser att jag inte kommer att se vissa av de andra barnen igen pga flytt till annan förskola eller flytt över till förskoleklass. Har då fått en hel del kramar och pussar av barn som hejdå och positiv respons om att komma tillbaka dit till hösten när allt drar igång igen. Men förstå, jag är typ ledig till i augusti nu, sinnes länge!

På en och en halv timme ska jag infinna mig hos J´s mamma och då ska hon fixa utväxten på mig. Hade tänkt fixa det själv men ångrade mig imorse och ringde henne på väg till jobbet. Hon hade ju hört sig för för några dagar sen och då vart som inget bestämt. Men nu så, och det känns alltid så härligt när man är fräsch i håret. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback