Bildbomb!

Har inte så mycket att meddela utav värde så jag tänkte visa lite bilder som kom i skymundan när datorn formaterades om och sådär. De är från gubbens födelsedag och fest den 15 maj.


Alldeles i början. Gassande sol, välkomstbål och honungsmelon.

Mitt hjärta och min systerson(de var förbi en tväris).

Vilopaus efter middagen.

Brännboll. Det är jag och hjärtat som springer där borta. En del av vårat lag.

Vilopaus och snack. Kubb.

Kubb och snack.

Här hade jag precis bytt om till liiite varmare kläder. Jag och hjärtat.

Skrattar åt? J och A.

Snack och dricka. Hahah.

I bilen och paus efter vägen.

På kajen och möter upp resten igen.

C´s brallor sprack som fan och han fick lyckligtvis låna(och köpa?) ett annat par av Ro. J och R.

In the car. Jag och hjärtat.

Knökat. 5 bak och 5 fram ett tag. Jag och hjärtat.

En toppenrolig kväll med härligt folk, grillat, öl och dricka,
brännboll, kubb, surrande, bilåkande och sådär.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback