Världens bästa!

Jag måste bara meddela att min pojkvän är världens finaste. Han är så jävla underbar!

Var på jobbet och kände stressen över att hinna in till stan för att titta om den lite för stora storleken av shortsdressen fanns kvar. Fick sluta 15-20 minuter tidigare och skyndade på toa för att klara av stan en tväris. När jag kommer ut därifrån hör jag hur det vibrerar i jackfickan. Svarar och det är gubben, han var inne i stan(hade jobbat tvärs över) och kom att tänka på mig och hur gärna jag ville ha den där shortsdressen(ja, jag var seriöst deppig över det igår). Så han ringde mig för att fråga ungefär vars i butiken de hängde(han visste hur den såg ut efter att jag hade visat den som var på gränsen till för liten) och vilken storlek så jag förklarade och berättade och hann fann vars de hängde. Rätt storlek fanns också. Faan så GLAD jag är! Måste dock sy till den lite, men hellre det än att måsta vara utan den.(Låter som ett freak jag vet, känns lite shopoholic. Men det får väl vara så helt enkelt).

Ska hoppa in i duschen innan min syster kommer hit för att toppa håret.
Måste bara skicka ett mess och påminna henne om att ta med en sax.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback