Last day today.

Det gör mig lite deppad idag att det inte är lika fint väder ute som det var igår. För det hade underlättat lite och gjort dagen lite enklare. Men samtidigt vill jag bara tänka att det blir bättre än igår, i really hope so. För jag ska orka träna direkt efter innan jag far hem och hänger tvätt. Som jag för övrigt stoppade in i maskinen alldeles nyss.

Vaknade en kvart före klockan ringde också, så jag hade gott om tid att ligga och bara dra mig och vakna till, så det var ju ändå inte helt fel, även om jag hade velat sova tills den ringde egentligen för att få sova så mycket som möjligt. Men om den här dagen startade på så vis kanske det visar sig att det blir en bra dag det här? Jag tänkner då vara optimistisk och tro det. Annars kan det bli kämpigt redan från start.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback