Punkt för punkt.

Jag måste erkänna att jag är så jävla lat just nu. Jag måste kasta min svettiga kropp in i duschen för att sedan promenera över vägen till ica. Som vi bor granne med. Jag känner mig för lat för att ens orka gå dit och det känns inte mänskligt.

Behöver jag nämna att imorse kändes det inte tanken på att träna innan jobbet lika kul som igårkväll, när jag nu hade sovmorgon. Så ja, jag sov vidare. Men jag for och tränade efter pyjamasdagen(som jag inte ens visste om och hade vanliga kläder). Det gick så jävla bra idag och glädjen över att träna hängde äntligen på, synd bara att jag bara hade en timme på mig. Annars hade det fått bli mer. Jag får se till att bege mig dit imorgon eller på söndag också och då träna lite hårdare så att jag får känna mig ännu mer slut i kroppen. Sandra, ska du med? När kan du?

Nej, duschen var det ja.
Sen affärn för att köpa
gotta och hämta ut mitt
Nelly-paket.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback