Shopping.

Jag var på skohuset nu när jag slutade, de flesta var säkert där igår när dom öppnade. Hittade jag något då? Jo, det gör man väl alltid? Hittade ett par tanfärgade gladiatorsandaler, svarta "gladiator"sandaler med nitar på, kenzaklackar, ballerina med nitdetaljer och fakeconverse som jag hade velat komma hem med. Men valde det par jag faktiskt kollade på igår på 59an inne i stan, där de dessutom var en hundring dyrare. Converse har jag sagt till mig själv att jag faktiskt ska köpa ett par äkta den här gången så då fick jag motvilligt lägga undan dom. Sen fick jag ju se det ekonomiskt också, det fungerar inte att gå ut därifrån med fyra par skor. Så jag valde de svarta sandalerna med nitar på som blir grymma till bara ben i sommar. 299:- kostade dom och det är ingenting om man som jag gjorde den här gången, jämför med en tankning på några liter till bilen.

Nu då? Jag har myst ner mig i min mysdress i soffan och mår förbannat gott. Det är helg nu!


Sandalerna.

Just nu. Och klockan jag köpte igår för 150:- på rea. Gav gubben en klocka också bara för att och han blev jätteglad. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback