SUNSHINE!

Vilken underbart härlig dag vi har fått ha idag! Snacka om att det gör så att humöret står på topp. Det är sånna här dagar som jag verkligen uppskattar det jobb jag har, att vi verkligen får vara ute och njuta. Idag gav jag förslag på storsjung utomhus istället för att behöva stressa in, och så blev det. Barnen fick önska, en önskade "sankta lucia" och en annan "du ska inte tro det blir sommar", sen kom ju gamla godingar som bäbä vita lamm gick på resturang, rockspindeln och sådär. Det går nog inte riktigt att beskriva känslan, glädje, rofylldhet och helt ärligt nästan sommarkänslor.

Annars då? Har hunnit glömma telefonen på jobbet(de var i själva verket i täckbyxorna, så jag hade tur att jag slapp åka tillbaka, men jag var på väg), hunnit med bolaget gånger 2(hej spritförråd!), fixat iordning hemma i mitt gamla rum så att Rille äntligen slipper tjata på mig för att jag har gjort mitt, inhandla fler galgar(igen!!) och gardiner. Har hunnit med att packa upp halva flyttkartongen och diskmaskinen har tagit itu med dessa, har hunnit handla så att vi klarar helgen, lagat mat, duscha och allt sådant. Så just nu är det bara äckligt jävla skönt att få sitta på ändan och faktiskt känna sig trött.

Imorgon blir det mest troligt en skotertur ut till skoterfolkracet(som vi var på även förra året men då åkte bil dit) och fy sjutton så glad jag blir om vädret blir lika strålande som idag. Kameran är ett måste. På söndag så MÅSTE vädret vara bra då vi ska på 3års och 29årskalas(systerson och systerskille), ute.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback