Tidig träning.

Jag hade inte tid för det här igår. Men jag jobbade, vi köpte två blommor till vardagsrummet samt hämtade igen de gamla, tvättade och såg en massa spännande tv-program innan det var dags att försöka slockna.

För imorse vaknade vi halvsex. 20 minuter senare var vi på väg mot flyget och insåg att det hade snöat ungefär 1½dm ute(fan också!) och så lämnade jag av gubben min som jag nu ska måsta klara mig utan tills på torsdagkväll. Känns lite vemodigt att sova här själv efter bara två veckor faktiskt. Men hur som haver så for jag och tränade direkt efter det och infann mig på träna ungefär 06.25 imorse och tränade i en timme. Var både skönt och jobbigt(delvis pga hungrig mage, haha) så nu sitter jag här hemma nytränad och käkar frukost innan jag ska hoppa in i duschen.


Först stod jag på crosstrainern i 35 minuter(9km). Sen lite maskinträning(skulderbladsdelen av ryggen typ).

Hur länge kan man se nyvaken ut? Bicepsmaskinen brukar jag också köra.

Biceps curl. Haha, var lite matt i armarna här.

Sen får jag se vars den här dagen bär av med detta strålande väder!
SOLSKEN, I LOVE IT!



Ouff, detta påminner mig om att jag måste iväg på träning.... Tränar ju väst på stan så jag kanske kan tvärkika in en sväng efteråt? Slår en pling och hör mig för sen :)

2010-03-16 // 16:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback