Time for bed.

Jag jobbade uppe i magsjuka idag och vi skickade hem 5 barn. Det är då det är roligt att jobba med barn. Eller så inte. Men jag ser det positivt att jag vid det här laget redan har haft magsjuka för ca 4 veckor sedan och att jag känner mig lite immun den här gången.

Så direkt jag kom hem var det bara att snöra kläderna i tvättmaskinen illa kvickt och kasta sig själv in i duschen för att bli kvitt alla baciller som skulle kunna sätta sig på kroppen trots allt spritande och tvättande som man faktiskt gör när man jobbar(det är fasen inte konstigt att man har söndertorkade händer om man plussar på kylan på det också).

Sen kom Anna förbi och hälsade på och det var nog en halv evighet sedan sist vi inte bara sågs som allra tvärast. Så det var kul att se jäntan och se att hon faktiskt lever och sådär. Sen dess har jag bara legat framför tvn och gluttat samtidigt som jag saknar min gubbe rejält.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback