Träning + bilder.

Fasen så skönt det var att sluta tidigt idag. Eller ja, det är det ju alltid på fredagar om jag ska vara ärlig. Halvett är galet tidigt egentligen. Glädjen när man sätter sig i bilen efter jobbet, klockan är nästan ingenting och solen bara strålar ute. Det är då man pumpar musik och känner glädjen spritta i kroppen.

Jag brassade iväg på teg och till träna. För träna var precis vad jag skulle göra(efter ett megalångt uppehåll) men med en viss nervositet i kroppen. Ska jag orka ens? Jag körde på i ett lugnare tempo än vad jag vanligtvis gjort men i samma mängd. Det var döjobbigt men det gick och jag känner mig så satans härlig i kroppen nu. Speciellt när man nu har rakat benen, duschat, sminkat sig och dragit på sig våriga och fräsha kläder. Nu är det bara till att börja knepa med middag.


Glader i bilen. Det är ganska svårt att fota när man står på en crosstrainer i en spegel på andra sidan rummet. Hur som haver är jag den vänstra av de tre suddiga figurerna.(De andra två är okända, men de är suddiga och därför publiceras den här bilden).

Sista maskinen jag satt vid, bort med gäddhänge(triceps). Redo för hemfärd i mina stora och bylsiga fleece.

Aaah, sitter här med en nyknäppt och iskall öl. SMASKENS!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback