Det får bara inte hända.

Jag är färdigjobbad och har hunnit hem, startat en tvättmaskin och käkat lite mellis. Ska lägga mig på soffan och vila, med risk för att somna en stund. Vi gick ut och var ute vid åtta imorse och sen var vi ute till tio över tio. Efter det började jag känna av min hals och kroppsmässigt känns det som en förkylning är på väg. Kan det vara möjligt? IGEN? Blir så sjuhelvetes less på dessa förkylningar.

Direkt jag kom hem så tog jag en echinagard med förhoppningar att det inte bryter ut och att det bara är halsen som kanske krånglar lite med mig. Tack och lov att jag hade en kortdag med tanke på att jag kanske behöver vilan. Men där vid halvfyra måste jag gå på ica och inhandla grejer till middagen. Ska prova något nytt är tanken. Vi får la se hur det blir.

(Kan inte sluta tänka på att jag vill fixa naglarna!)


» * Em

Hej :) Allt bra med dig?

2010-05-05 // 21:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback