Inköp.

Efter brunchen imorse så drog jag på mig nå mascara och begav mig för att inhandla födelsedagspresent och titta på en tänkt present. Fick med mig det jag skulle ha och lite till. Inne på boom fann jag en jättefin "godisskål" och en tvättmedelshink som jag pratade om senast igår att vi borde hitta åt. Hann med att fixa lite grejer till doppresenten som jag ska ordna också.



Har hunnit slå in själva presenten(ska köpa något mer också men velar mellan lite olika grejer) och fixat tvättmedlet i hinken. Så vad borde jag göra nu? Handla! Ska fixa nå kött och så till middag, det är vad jag är sugen på och nu har inte J något att säga till om. Hehe. Bäst att kila!

Ska visa bilder på naglarna senare också, kom på att jag inte gjort det än.
Men jag är fortfarande nöjd. Mycket nöjd!


» Elin

Som jag har letat efter tvättmedels hinkar!! :)

Fanns den i vitt också? o vad kosta dom?

Kram

2010-05-10 // 11:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback