Pictures.

Jag satt på top10 i ungefär tre timmar och fick mina naglar fixade och mina nagelband uppfräschade. Gick ut därifrån med kvinnligare naglar(och finare) och 750kronor fattigare. Samt en ny tid inbokad för att fylla upp om fyra veckor. Känns kul och fräscht så här lagom till sommaren.

Sen hann jag bara hem och sen följde jag med och käkade rullkebab med grabbarna som sedan skulle iväg och fiska. Lagom för mig att kila hem till mamma och pappa för att hämta min post(aloeverashampot hade kommit!) och sedan bege mig hemåt. UNDERBART väder. Förstå då hur härligt grabbarna har det ute i fiskebåten på sjön, solen lysandes och en kall bira i handen. Lite avis ja.


Lackleggings, vit skjorttunika med smalt vitt bälte i midjan, converse, skinnjacka, nitsjal och min pimpade nitväska. Samt en strömpilenpåse med post i. På väg hem.

Bara jag som alltid gick på rännstenen när jag var liten? Var tvungen att prova idag.

På väg hem, snaaart framme!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback