Spricker snart.

Eftersom att banken stängde tre i måndags(vilket jag upptäckte förns jag stod utanför efter fyra) så var jag tvungen att fara dit idag efter jobbet. Så nu är det äntligen bortgjort, bara att blicka framåt. Var skitkul att komma hem och måsta sortera tvätt det första man gör också.

Har hunnit läsa igenom bloggar, handlat, lagat middag - en helt ny grej vi aldrig gjort tidigare som faktiskt blev riktigt gott, hänga tvätt och startat en ny maskin. Nu ska jag bara ligga och läsa en stund innan jag beger mig in i duschen.

Är inge fräsch efter att ha varit ute större delen av den här dagen i konstigt väder, vilket leder till att jag faktiskt har både fleece och vindtät jacka på mig. + Att jag och M gick till äventyrslekparken med kidsen och jag lekte tagen med några uppe i klätterställningen. Men kul var det och fort gick dagen. :)

Bara imorgon kvar, sen helg!




Det var föresten ingen liten gädda gubben fick upp igår!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback