Tack solen..

..för att du gjort mig till en räka idag. Jag skojar inte. Är verkligen räkröd!
Inte så konstigt med tanke på att jag bara varit inne ca 1½ timme av 9.
Även om det varit molnigt ibland, och det var ju ingen höjdare att jag inte
hade någon solskyddsfaktor. Så ja, räkröd. Skulle inte tacka nej till kylbalsam
nu inte. Men jag ska se något glädjande i det också, jag kan tydligen få färg
i år också.


Tack och lov ser det inte lika hemskt ut på bilden, om än det ser hemskt ut på den. Blir alltså inget balkongsittande för mig idag. Ska leta fram solskyddsfaktor tills imorgon istället.


haha, jag gillar strecket i din urringning efter ett linne (?) :D

MEn blir man rosa så blir man ju brun sen ;)

2010-05-18 // 22:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback