Underbara syskonbarn!

Bar så att mina armar nästan gick av ut från bolaget. Men jag fick hem allt. Då var det bara att sätta igång med att vika kläder, plocka in dem i garderober, bädda och sådär innan systra och kidsen kom(de ringde precis innan jag for på bolaget och sa att de tänkte komma förbi). Herrejisses så fart det är på tvillingarna nu. Och H också. Fick två underbara filmer. En på när grabbarna skrattar i köket och en när alla tre dansar till lady gaga.

H blir bara så besviken varje gång J jobbar så att han inte får träffa honom. Däremot fick han prata med honom i telefon och en sådär 5 min senare säger han "snart kommer J hem!" fast att så inte var fallet. Dom brukar ha ganska kul ihop så jag förstår att han gärna vill träffa honom.

Har suttit färdigt med blekmedlet i utväxten nu och ska till att skölja ur det precis. Har hunnit fixa spotify igen samt fått igång ljudet så att det kan spelas via surroundsystemet ist för datahögtalarna. Lovely. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback