I´m alive. Nordic Rock -bilder.

Det verkar som att jag överlevde helgen. Helt galen sådan, då fredagen bestod av för mycket av det goda. Men jag skyller det på groggen som togs någon gång under kvällen då vi satt här hemma hos oss och förfestade innan vi gick till st1 för att tränga in oss elva pers i en bil. "Nöden har ingen lag". Vi var mestadels inne i öltältet den kvällen för att komma undan regnet. Det hela slutade med att vi åkte epa hem med en stackars 16årig pojk. Hahah.

Lördagen var rätt seg i början, låg mest bara på soffan tills det var dags att hoppa in i duschen och göra sig redo för ännu en kväll. Sparade mig lite och började inte dricka förns efter middagen trots att alla andra redan hade börjat(vi var en sådär 11? pers som grillade hos Jonas och Linn). Men det var sjukt gott att ta en första efter det måste jag säga. Och så trillade folk in eftersom och det slutade med att det var ganska fullt med folk, väldigt blandat folk. En gammal gammal granne till mig var till och med där en stund(jag och hans lillasyster brukade reta honom när vi var små). Sen vid tio var det bara att sikta in sig på stan och som tur var så var vi 5 pers som cyklade och slapp tänka på taxi. In på området och börja med att se Skid Row. Fan vad sköna att lyssna på! Och jag bara älskade när de spelade I remember you. Höll även på dö i skrattattack mitt i allt. Ska förklara under rätt bild. Sen fortsatte det bara vara jävligt bra hela kvällen och det var verkligen värt de där pengarna trots att det inte var lika varmt som förra året.

Var lite tugnt med vetskapen om att jag skulle börja jobba sju imorse bara. Alldeles för kort helg trots att jag var ledig i fredags. Men en tvådagars tär på en, så är det bara. Om inte annat så glädjer det mig att det har varit fint väder idag och att jag slutade halvtre. :)



Förfest.

Förfest.

Ganska nyss nerkommna på stan och nere på kajen.

Taggade. Skid Row.

Skid Row.

Perry med stjärtskär som drog upp byxorna varenda minut(det är inget skämt!) och Jo skulle driva med Li så han höll hennes hand just bakom och det slutar med att han trycker till så att hon faktiskt tar honom på röven. Perry verkade mest bara nöjd och vi höll på dö av skratt.
Och så jag och gubben i öltältet.

Öltältet.

Öltältet.

Den där snubben i högerkanten var jävligt kul. Först och främst var han under 1.60 lång och så hade han pilotbrillor utan glas. Och så kom han och började något slags dansbattle med Jonas. Jag skojar inte när det till och med börja åka av kläder(snubben där gav iofs upp efter jackan). Sen fortsatte han bara vidare till nästa och dansade där.

Europe.

Europe.


Vad härligt att kika runt på fler Nordic Rock bilder, hoppas ni hade en riktigt härlig kväll. Kika gärna in, har också foton från kvällen!

2010-06-02 // 09:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback