Vad fan hände?

Anna, Sverige. Vi gick inte vidare. Hon är ju så otroligt duktig att jag blir mer ledsen för hennes skull än för svenska folkets. Jag gillar Anna och har gjort det ända sedan första gången hon klev in på audition i idol. Men så är det allt som oftast, vi i Sverige får knappt några röster förutom från våra grannländer numera. Och då blir det svårt när man inte ens får rösta på sina grannländer. FAN.

Annars så var jag duktig och klev upp vid tjugo över sju istället för att försöka somna om. Ville kunna dra mig innan jag ska hinna med allt som ska hinnas med idag. Till att börja med ska jag snart över på ica och köpa lite blekmedel för att fixa utväxten(har inte tid att anlita J´s mamma) och sen är det bara att fortsätta. Vika tvätt, iväg på bolaget för att ladda upp för helgen, köpa ny mascara, eventuellt träffa min tremening som är i stan i helgen. Sen känns det som att klockan kanske kan vara för mycket för att hinna något mer. Om jag vill hinna fixa mig själv och sådär. :)

Godmorgon!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback