Fet kräm.

Vi åt buffé till lunch på eastern palace, och det var så otroligt gott! Lyx mitt på dagen så att säga. Mätta och belåtna blev vi. Kikade efter kängorna på skopunkten som fanns förut, som jag hade tänkt köpa. Och så fanns de inte. Vet inte hur jag ska göra nu angående det. En ny fet handkräm från apoteket var vad som fick följa med oss hem från stan.

Sen for vi runt lite överallt och tittade på allt ifrån mobiltelefoner till vaser och filtar. Fann en stor läcker glasvas på expo att lägga den röda ljusslingan i, annars var det inte så mycket mer. Var hem och fixade iordning det och det blev riktigt bra. Skönt att ta en varm dusch också.

Luskar på vad mer än julgranskulor som kan komma att beställas från ikea. Har hittat en grej och ska rådfråga sambon om vad han tycker och tänker om mina funderingar kring vad som behövs i hemmet, haha. När han kommer hem från hockeyn dvs.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback