Gran.

Idag har varit en väldigt slapp dag till att börja med, innan vi ryckte upp oss för att fara och inhandla lite grejer. Bland annat en sop så att man kan sopa av bilen och en ny matta utanför ytterdörren. Va in på Boom också då jag visste att de fått in Boom-filten igen så jag köpte mig en ny, i en annan färg. Har beige, ska visa senare vilken jag köpte. Fanns beige, brun, grå, röd och lila. Och så har jag sett många julgranar, höll på att slå slag i saken och köpa en på Biltema för 199 som ändå såg rätt okej ut, men nu i efterhand är jag glad att jag inte köpte den för jag vet vilken jag vill ha, såg den idag men dessvärre stod den inte ute i butik och inget pris så jag kollade upp det nu när jag kom hem. 695:- vilket den verkligen är värd för då ingick även belysningen och julgransfoten, jag ska ha den! Ska åka dit direkt efter jobbet imorgon och köpa den. Och så har vi tvättat bilen vilket var väldigt välbehövligt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback