I´m alive.

Sen uppdatering, jag vet.

Middagen i lördags blev lyckad och vi bjöd Robert och Lisa på trerätters(trattkantarellsoppa, ryggbiff med potatis och morötter i ugn samt sallad och till efterrätt blev det kladdkaka med chokladfudge på och grädde till det). Sen hann vi spela lite kort och snacka innan det dök upp lite mer folk och det slutade med att vi satt hos oss hela kvällen och hade det supertrevligt. Dessvärre var man väl inte direkt på topp i söndags då jag skulle upp och baka en kladdkaka med chokladfudge på till pappa på fars dag. Men jag gjorde det och for dit innan vi for ut till J´s föräldrar på middag.

Annars jag jag jobbat och åkt på en jättejobbig förkylning(har ändå varit otroligt frisk i höst) vilket har fått mig att bara vilja ligga på soffan varje dag när jag kommit hem för att ladda batterierna. Vågade inte ens bege mig ut till Birk den här veckan heller, men nu pga förkylningen(den får inte bli värre). Så här sitter jag nu och tycker att det har gått så lång tid sedan sist jag skrev, men vad skulle jag ha skrivit varje dag? "Idag ligger jag i soffan efter jobbet" eller? Vi får se om jag ger upp soffan snart eller hur det blir, men jag får se när jag skriver igen helt enkelt.


Bjuder på två bilder från i Lördags tills vidare..



» Frida

Visst är det galet så fort tiden går? :)

Kul att du såg henne i tidningen!

Jo, allt är bara bra med oss! Hur är det själv?

Kramar

2010-11-18 // 09:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback