Kyla, kyla, kyla.

Var ju lagomt kul att gå hem från mamma och pappa efter att ha lämnat igen lillbilen som jag hade lånat för att ta mig till och från jobb idag. Åtta grader kallt, snö och blåst utan att ha varken långkalsonger eller täckbyxor är inte så skönt. Men jag tog mig hem och hoppade in i en varm dusch på en gång innan jag värmde upp lite rester. Sen tvärdäckade jag på soffan i en kvart. Helt galet trött och vet egentligen inte varför. Lär ju inte kunna hålla mig vaken tills gubben kommer hem från ö-vik vid elvasnåret direkt heller. Sitter bara och funderar på om jag ska unna mig lite glass och stilla sockersuget lite eller inte..


Försöker få det så varmt som möjligt. Älskar kängorna, så sköna!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback