Lilla julafton?

Kan man ha det i november för sig själv? Kändes nästan så idag då jag fick hämta ut de nya skorna(som för övrigt blir kanon i vinter) samt att jag hade ett paket i brevlådan när jag komme hem, grey´s anatomy s6(helt såld på grey´s och har alltid varit, nörderi). Kändes kul en torsdag som denna då denna tröttheten gör mig galen, förstår inte vad felet är. Har haft så svårt att vakna till varje morgon och det är inte kul. Kan det bero på att vi inte sov hemma i helgen? För isåfall tar jag igen det denna helg.

Har precis druckit en dryck(sporttjofräs) som gubben har, ska med han och R ut och springa idag också när de dyker upp på ca en halvtimma. Och den är inte bara bra för musklerna utan den är även lite mättande för mig så att jag hoppas jag ska palla det här trots snön och tröttheten.



Var är bilderna på skorna då? :D

2010-11-11 // 20:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback